Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na  w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.

Praca przedsiębiorstwa w pandemii, czyli jak umacniać swoją pozycję na rynku poprzez relacje.

Szkolenia
 Rezerwacja zakończona
 
0
Termin: 2020-12-09 09:00 - 2020-12-10 16:00

Grupa docelowa usługi: Pracownicy przedsiębiorstw, kadra zarządzająca, właściciele firm, osoby współpracujące z przedsiębiorstwami.

Termin szkolenia: 09-10.12.2020

Cena usług za osobę: 6 735,00 zł.

 Miejsce szkolenia: siedziba zamawiającego, bądź hotel Ilan ul. Lubartowska 85, 20-123 Lublin.

w związku decyzją Ministerstwa Zdrowia szkolenia organizowane są w grupie max 4 osób( z jednej firmy) plus trener. 

Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.

 Ramowy program usługi:

Rozpoczęcie. pre-test, wprowadzenie do tematu

1. Ja w dobie pandemii

2. Pandemia a moja firma

3. Narzędzia wspomagające komunikację

4. Pojęcie konkurencyjności

5. Asertywność w relacjach zawodowych

6. Obsługa "trudnego" klienta

7. Facylitowanie spotkań online 

8. Jak to robią liderzy rynku, że są liderami

9. Co mogę zrobić ja aby stać się liderem

post-test, zakończenie, podsumowanie

Główny cel usługi:

Cel edukacyjny

Szkolenie przygotowuje do zarządzania przedsiębiorstwem w oparciu o kompetencje    z zakresu orientacji strategicznej, zarządzania przedsiębiorstwem, przywództwa, zarządzania zespołem i komunikacji. Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie samodzielnie zarządzał przedsiębiorstwem poprzez określanie celów i priorytetów, zarządzanie procesami, tworzenie wizji, ocenę pracowników i ich rozwój, motywowanie, delegowanie zadań oraz efektywną komunikację w czasie pandemii.

 Efekty uczenia się

Uczestnik osiągnął następujące efekty uczenia się w obszarze wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych: 

  • charakteryzuje własny styl zarządzania w czasie ekstremalnych wydarzeń (pandemia), 
  • dokonuje diagnozy sprawności i efektywności zespołu w firmie, 
  • rozpoznaje style komunikacji i dostosowuje styl lidera do stylu komunikacji zespołu, 
  • definiuje narzędzia wspomagające komunikację
  • wymienia elementy zarządzania zespołem wpływające na efektywność w czasie pandemi, 
  • określa swoją rolę w przedsiębiorstwie, 
  • ustawia priorytety przedsiębiorstwa, 
  • tworzy wizje i priorytety rozwoju firmy, 
  • wymienia źródła przychodów firmy i opisuje sposób ich wykorzystania dla różnych rynków, produktów, segmentów,
  • tworzy plany działania przedsiębiorstwa, 
  • skutecznie komunikuje plany przedsiębiorstwa, wykorzystując zasady skutecznej komunikacji, 
  • monitoruje działania i wyniki prowadzonej firmy,
  • charakteryzuje kluczowe aktywności przedsiębiorstwa w procesach priorytetowych, 
  • prowadzi rozmowy o wynikach i zadaniach, rozmowy korygujące i interwencyjne, 
  • podejmuje działania motywacyjne z zespołem,
  • charakteryzuje elementy motywacji zewnętrznej i wewnętrznej, 
  • planuje rozwój własny i członków zespołu, 
  • prezentuje profesjonalną postawę w kontaktach interpersonalnych.

Osiągnięte efekty uczenia się wpisują się w model kompetencji menedżera MŚP z uwzględnieniem następujących grup kompetencji: 

  • orientacja strategiczna (szczególnie w zakresie określania celów i priorytetów),
  • zarządzanie przedsiębiorstwem (zarządzanie procesami)
  • przywództwo (tworzenie i upowszechnianie wizji)
  • zarządzanie zespołem (ocena pracowników, rozwój pracowników, motywowanie pracowników, delegowanie zadań)
  • komunikacja i wykorzystanie informacji (efektywna komunikacja).

Ocena osiągnięcia opisanych efektów kształcenia nastąpi na podstawie efektów prac wdrożeniowych wykonywanych przez Uczestników, dokonana przez trenera prowadzącego. Ponadto efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie ankiety ewaluacyjnej lub/i pre i post testów (weryfikacja przyrostu wiedzy).

Informacje dodatkowe:

  • Szkolenie odbywa się w wymiarze 12 godzin dydaktycznych plus przerwy.
  • Każdy uczestnik ma możliwość bezpłatnego uczestnictwa w coachingu indywidualnym - max 20 godzin/osobę.
  • Weryfikacja nabycia kompetencji i efektów edukacyjnych zostanie dokonana na podstawie ankiety końcowej.
  • Szkolenie kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie poznawanych technik/narzędzi.
  • Sale szkoleniowe będą w przerwach dezynfekowane nadtlenkiem wodoru.
  • Uczestnicy mają obowiązek stosować się do wytycznych Ministerstwa Zdrowia dotyczących Covid - 19

 

  Aby wziąć udział w szkoleniu należy wysłać e-maila bądz sms o treści " PROSZĘ O KONTAKT" -  My skontaktujemy się z Tobą :)

Tel. 881-955-844, faksem na numer /81/ 470-71-74 lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Rekrutację na szkolenie prowadzi firma Instytut Szkoleń Biznesowych .

 Osoba odpowiedzialna za rekrutację

 Dorota Piątek tel. 881-955-844

 e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zajęcia poprowadzi:

 Mariusz Wiśniewski

Posiada ponad 10 letnie doświadczenie i sukcesy zarówno w sprzedaży jak i zarządzaniu strukturami. Przeszkolił ponad 200 firm z tematyki zgodnej z tematyka szkolenia. W pracy trenera kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie teorii i kreowanie rozwiązań własnych przez uczestników. Od 2008 wpisany na listę mediatorów sądowych ds. karnych. Chętnie dzieli się zdobytą wiedzą. Jako trener stale współpracuje zarówno z organizacjami pozarządowymi, administracją publiczną, jak i firmami szkoleniowymi z terenu całej Polski.
Absolwent filozofii i socjologii na Wydziale Filozofii i Socjologii UMCS w Lublinie, studiów podyplomowych ZZL, BHP, Doradztwo Zawodowe na WSEI w Lublinie oraz Rachunkowości na Akademii Langego we Wrocławiu
Spędził ponad 5000 godzin (z czego ponad 2600 w ciągu ostatnich 3 lat) na sali szkoleniowej gdzie prowadził zajęcia z tematyki szkoleń miękkich.

 

Telefon
881-955-844
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Terminy


  • Od 2020-12-09 09:00 do 2020-12-10 16:00
  • 2020-12-11 09:00
  • 00:00
  • 00:00

Wspierane przez iCagenda